Strona zmieniła nazwe na www.motoriders.fora.pl
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Strona zmieniła nazwe na www.motoriders.fora.pl Strona Główna
->
Tuning i przeróbki
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Już niedługo www.motoriders.fora.pl
----------------
Forum ogólne
Galeria
Przy piwie
Humor
Tuning i przeróbki
Mechanika motocyklowa
Zloty , imprezy , przejażdżki
Stunt i nauka jazdy .
Powitalnia
Giełda
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Alano1990
Wysłany: Wto 16:31, 12 Cze 2007
Temat postu:
Najlepiej miec oryginalną 50
boszat
Wysłany: Sob 18:03, 21 Kwi 2007
Temat postu:
Dokładnie jest tak jak piszesz te 60cm3 gówno daje , a nawet może go bardziej osłabić... To jeszcze zależy od tego czy masz oryginalny Niemiecki czy jakiś Turecki szajs ...
pzdr.boszat
RoniMW
Wysłany: Sob 11:11, 21 Kwi 2007
Temat postu: 60cm3
hmmm... 60cm3,
każdy myśląc ze zmieni sobie cilinder do bedzie (tak jak piszą na allegro) śmigał o 10 km/h szybcej
powiem wam gowno prawda
osobiście zmienilem i coś tam daje ale zeby o 10km/h na bez przesady
jakies 2/3 max
pozdrawiam
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin